Siden sidst #2

Uden helt at ville det går der næsten en måned mellem mine indlæg for tiden. En ødelagt computer, en bacheloropgave og noget så usexet som havearbejde er blot nogle af synderne. Jeg tænkte derfor, jeg ville prøve at føre et koncept videre, som jeg startede i oktober sidste år, men enten kan jeg ikke huske noget som helst, eller også har jeg rent faktisk ikke lavet særligt mange spændende ting. Derfor bliver det her bare en blanding af, hvad der lige falder mig ind.

… Jeg har fået øjnene op for showet ‘Crazy Ex-Girlfriend’, der på mange måder er fuldstændigt fantastisk. Ikke mindst pga. musiknumrene, der tager tykt pis på populærkulturens dobbeltstandarder.

… Jeg har skrevet mindst 10 kladder til blogindlæg og kasseret dem alle sammen. Jeg ved ikke, hvor den her ekstreme perfektionisme pludselig kommer fra.

Entertainment Weekly samlede det meste af slænget fra Buffy the Vampire Slayer, og min besættelse af showet eksploderede på ny. Det hjælper heller ikke på det, at jeg har opdaget Buffering the Vampire Slayer Podcast. Jeg har været ved at falde af cyklen af grin flere gange over den podcast, så den er klart anbefalelsesværdig.

… Jeg har læst romanen Jalousi af Jacob Skyggebjerg, og den er fuldstændigt åndssvagt fantastisk. Det er sådan, man skriver historier om dysfunktionel kærlighed. Jeg skriver snart en uddybende anmeldelse til bloggen, men jeg har også skrevet en kortere anmeldelse på Goodreads.

… Den der have, ikke? Jeg elsker og hader den. Jeg går og tager mig selv i at tjekke for nattefrost. Jeg overvejer, helt uden ironi, at tage tilnavnet ‘Forstadsdronning’.

Jeg glæder mig til…

… at fortsætte med bachelorskrivning. Jeg er så glad for mit emne, men lige nu er der en helt masse praktiske ting, der skal sættes på plads først.

… at kunne kalde mig bachelor i litteraturvidenskab.

… flere solrige dage i min have. Med eller uden havearbejde.

… en laaaaaang sommerferie.

Hvordan går I og har det derude? Får I læst noget godt? Set nogle gode serier? Oplevet noget?

2 thoughts on “Siden sidst #2

Leave a Reply

