Pause

Det er ikke nogen hemmelighed, at det står lidt sløvt til med nye blogindlæg herinde. I øjeblikket skriver jeg bachelor, og da jeg startede den proces, mente jeg nok, at jeg også kunne overskue at holde bloggen kørende samtidig – men som man kan se på de meget sporadiske indlæg, der er kommet de sidste mange måneder, har det simpelthen ikke været tilfældet.

Jeg har alle dage blogget, fordi jeg synes, det er sjovt og spændende. Men lige nu er det bare et for stort pres for mig. Jeg har debatteret længe med mig selv om, om jeg skulle lave sådan en officiel pause, for jeg har alle dage været meget pligtopfyldende, så derfor er det svært at erkende, at jeg ikke kan jonglere med flere bolde i luften lige nu. Men allerede mens jeg nu skriver dette indlæg, kan jeg mærke, at mine skuldre bliver bare en smule lettere.

Jeg ved ikke, hvor længe, pausen bliver, for efter min bachelor er afleveret, skal jeg fokusere på eksaminer – men en ting er sikkert: Jeg vil komme tilbage med fornyet energi, overskud og lækre indlæg, og jeg håber, I vil blive hængende.

Vi ses på den anden side. ❤

2 thoughts on “Pause

Leave a Reply

